środa, 14 maja 2014

Błękitny tulipan

Efekt wolnego dnia, kombinacji własnych i oglądania tutoriali na rozszerzanie herringbona :P. Może tulipan nie wyszedł mi doskonale, ale efekt jest w zasadzie zbliżony do tego, co chciałam uzyskać, a poza tym to moja pierwsza broszka, jaką machnęłam.


Broszka ma ok. 10 cm grubości, dobrze prezentuje się na grubszym materiale (od cienkiej bluzki odstaje, ale na grubszym swetrze wygląda fajnie). Wykonana z koralików preciosa 2,3 mm ze srebrzonym środkiem, co daje piękny efekt w słońcu, koralików toho 15/0, oraz fasetowanych kulek z mlecznego szkła, z delikatną powłoką AB (czego na zdjęciu ni diabła nie udało mi się ująć, ale nie raz wspominałam, że fotograf ze mnie żaden).


Zrobiona ściegiem herringbone płaskim, rozszerzanym (płatki), oraz tubular herringbone (łodyżka). Zapięci broszki metalowe.

Dziękuję ślicznie każdemu, komu chce się tutaj zajrzeć :)

2 komentarze:

Uwagi, skargi, zażalenia, tudzież pochwały i miłe słowa :)