piątek, 14 lutego 2014

Szydełkiem i igłą


Rany, jak dawno nic tutaj nie zamieszczałam ... Dopadł mnie klasyczny leń blogowy, co nie oznacza, że przez półtora miesiąca nic nie wydłubałam (można powiedzieć, że wręcz przeciwnie, dłubanie przebiegało dość intensywnie, choć z przerwami). Czekam teraz na jakiś wolny dzień żeby moje nowości pofotografować. Na razie - atak staroci.


1. Sznur szydełkowo - koralikowy, na 6k w rzęcie, z koralików Preciosa. Wzór od Weraph, w kropki. Wykorzystałam koraliki różnej wielkości, co dało mi efekt ciekawej wypukłości kropek ;)


2. Znowu wzór na sznur podpatrzony u Weraph, na 5k w kwiatki. Koraliki toho 8/0. Miałam ich niewiele, więc zamontowałam przedłużkę ozdobioną oliwką crackle.



3. I coś innego dla odmiany. Tzw chenille stitch (fajna nazwa, po z francuskiego można ją tłumaczyć jako "ścieg gąsienicowy" ), podpatrzony na youtube na kanale Potomac Bead Co. Link do tutorialu tutaj. Prosta do wykonania, całość robi się nieco jak herringbone, a w zalezności od uzytych koralików mozna uzyskać ciekawe efekty :) U mnie toho 8/0. Kolorów nie pamiętam :P

Jeśli komukolwiek chce się tutaj zaglądać, to dziękuję serdecznie za odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwagi, skargi, zażalenia, tudzież pochwały i miłe słowa :)