środa, 7 maja 2014

Bransoletka tenisowa?

Jakiś czas temu wypróbowałam kolejny tutorial Potomac Bead Copany. Projekt nazywał się "tennis bracelet" i spodobał mi się z powodu hm... zwartości bransoletki.

Wykonałam ją w mojej ulubionej wariacji kolorystycznej (choć aparat oczywiście kolory przekłamał -.-') Wyszła w rzeczywistości ładnie, choć kilka koralików miało wypadek, po dodaniu zdobienia w ogóle tego nie widać.


Tak prezentuje się rozpięta (wzór nieco zmodyfikowałam, jakoś nie mam zaufania do zapięć na guzik).


A tak na ręce (w dziwacznej perspektywie XD).

Wykonuje się się ją podwójnym ściegiem RAW z koralików TOHO 11/0 i 15/0. Ozdobić można w zasadzie każdymi koralikami 4 mm (u nie kryształki bicone, nabytymi w moim ulubionym krakowskim sklepiku stacjonarnym). Myślę, że równie dobrze wyglądałyby tutaj koraliki Fire Polish :) Zapięcie szufladkowe.

Dziękuję serdecznie za odwiedziny każdemu, komu chce się tutaj zaglądać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwagi, skargi, zażalenia, tudzież pochwały i miłe słowa :)